۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

قاعده ی بی قاعدگی

گاهی تفاوتی ندارد اینکه قاعده باشی،نزدیک به قاعدگی باشی،یا نباشی،و نزدیکش هم نباشی.بدترین اتفاق اینست که در نبودنت و نزدیک نبودنش هم آنطور که می بایست باشی نباشی،و وقتی عاملی نیست تا بی حوصلگی هایت را،خستگیهایت را،اخم هایت را و بغض هایت را به گردنش بیاندازی شروع قسمت تلخ ماجراست.

از همان سه هفته ای در ماه حرف می زنم که هیچ مرگت نیست،اما مرگت هست و نمی دانی از کجاست.دردت هست و نه از دردِ دل،که از دردِ "دل".

در دنیایی که قاعده ی زندگی بر پایه ی بی قاعدگیهاست،در دنیایی که دل گرفتن ها به چند ساعت در روز و چند روز در ماه ختم نمی شوند،فاتحه ی لبخند را باید خواند،

نعره ها را خفه باید کرد،

بغض ها را باید بلعید و فقط به گفتن جمله ای اکتفا کرد:خوبم.

از هر زبانی که شنیدید،بدون ادامه ی بحث باورش کنید.

.رنگ متن

90.5.5

ماری

۹ نظر:

ناشناس گفت...

mese hamishe aaaaaaaaa;i:*:*:**
camellia

BenNY گفت...

من اگه دست خودم باشه حتا نمی خوام بپرسن چطوری یا خوبی؟
فقط بگن ســـلام یعدش یه لبخند من یه لبخند اون....و دیگه هیچی.حال هرکی واسه خودش:)

نابارور گفت...

خوبی زن بودن حداقل اینه که یه هفته اش دلیل داره :)

ناشناس گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
نابارور گفت...

ممنونم از اینکه دقایقی رو با افکار من گذروندین ... لطفاً من رو هم شریک اونچه داره تو ذهنتون می گذره بکنین .
اینو الان دیدم، وقتی آدمی که بهش حرف زدی و جواب نداده رد شده... با لبخند اینو رو تابلو نوشته گرفته بالا سرش، یه جوریه، که آدم هم سردش می شه هم یه سری کوفت دیگه. حداقل اینجا با لبخند تابلو زدی

نابارور گفت...

چقدر غریبه ... :)
ممنونم از اینکه دقایقی رو با افکار من گذروندین ... کامنت دومم مهم نیست، اما به هر حال مرسی برای توجهتون

شهرام بیطار گفت...

قائدگی روحی تو هر شرایطی برای هر کسی میتونه پیش بیاد .
وقتی که محاسباتت غلط از آب در میاد . وقتی که حسابی که رو کسی کردی درست از اب در نمیاد . وقتی که طرف تو زرد از آب در میاد و معمولاً به خاطر یکی دیگست . حالا یا با بودنش یا با نبودنش . ولی همون طور که آدم یاد میگیره تو دست شویی به بوی بد عادت کنه یا یاد میگیره تو شرایط بی وزنی تو ایستگاه های فضایی زندگی کنه و غذا بخوره این رو هم یاد میگیره که این قائدگی ها رو به صورت ارادی شکست بده . با یه تغییر کوچولو تو مدل یا رنگ مو و سبک و لباس پوشیدن و یه مسافرت کوچولو و دوره دوستانی که هواش رو داشته باشن که همه رو تو کردی . پس تجربه میگه که به زودی انقدر خوب میشی که خودت هم نمیدونی چرا .




با درود و سپاس فراوان : شهرام

غزال گفت...

اینو خیلی‌ دوست دارم

ناشناس گفت...

عااااااااااااااالی بود